PBC Polskie Badania Czytelnictwa zaprezentowały wyniki w kategorii Miesięczniki i Tytuły Rzadkie (niebranżowe) w II kwartale.
Top 3 tytuły pod względem Sprzedaży Wydania oraz Sprzedaży Wydania Drukowanego:
Kobieta i Życie, Poradnik 50+, Dobre Rady
Top 3 tytuły pod względem Sprzedaży E-wydania:
Zwierciadło, Forbes. Profit, Murator
Nowe tytuły w Audycie PBC:
LEGO Jurassic World Magazyn, LEGO Marvel Avengers, LEGO Minecraft
W kategorii Miesięczników i Tytułów Rzadkich większość tytułów stawia wciąż na budowanie sprzedaży poprzez wydania drukowane. Liderami w tej kategorii pod względem Sprzedaży Wydania są: Kobieta i Życie ze sprzedażą 151 919 egz., Poradnik 50+ – 149 706 egz. oraz Dobre Rady – 145 301 egz. Te same tytuły są liderami Sprzedaży Wydania Drukowanego.
Niewielka liczba tytułów w prezentowanej grupie dystrybuuje swoje treści w postaci e-wydań, ale ich wyniki są godne odnotowania. Najwięcej e-wydań sprzedały tytuły:
- Zwierciadło 10 335 egz. (13% Sprzedaży Wydania)
- Forbes. Profit 6 961 egz. (aż 39% Sprzedaży Wydania)
- Murator 3 413 egz. (18% Sprzedaży Wydania)
W Audycie PBC znalazły się 3 nowe tytuły Wydawnictwa Blue Ocean Entertainment Polska, które w II kwartale osiągnęły następującą Sprzedaż Wydania:
- LEGO Jurassic World Magazyn 31 007 egz.
- LEGO Marvel Avengers 38 987 egz.
- LEGO Minecraft 33 132 egz.
PBC audytuje aktualnie aż 24 tytuły dla dzieci i jest to segment rozwijający się pod względem liczby wydawanych tytułów.